Počet položek: 0 0,- Kč

Doručení

Doprava zboží

K přepravě zboží využíváme partnerské spediční společnosti. Kupující má možnost volby z několika způsobů doučení v rámci České a po individuální domluvě i Slovenské republiky. Také nabízíme možnost vyzvednout zboží osobně, nebo využít dopravy po Olomouci či mimo Olomouc naší přepravou.

V případě nevyzvednutí balíku je prodávající oprávněn účtovat částku za promarněné poštovné po kupujícím, který je povinen tyto náklady uhradit a to i v případě, že měl nárok na dopravu zdarma. Po dohodě lze zásilku odeslat, nebo zavést znovu. Za opětovné doručení si účtujeme poštovné ve stejné výši. Pokud se jednalo o dopravu zdarma je cena poštovného vypočítána dle uvedeného ceníku zvoleného přepravce. 

Více informací a ceník najdete pod záložkou doprava.

 

Dodací podmínky

Při dodání zakoupeného zboží se prodávající zavazuje vystavit fakturu se všemi potřebnými náležitostmi účetního dokladu. Faktura slouží jako daňový doklad, záruční list a zároveň jako dodací list. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího v okamžiku jeho převzetí a zaplacení kupní ceny.

Zboží skladem prodávající připraví k expedici v pracovní dny nejpozději do 24 hodin po přijetí objednávky, jinak dle uvedené dodací lhůty požadované položky. Pokud u objednaného zboží není možné dodržet dodací dobu, bude prodávající o této skutečnosti kupujícího informovat telefonicky, nebo prostřednictvím mailu. Maximální lhůta k doručení zboží, které není skladem, činí 30 dnů. V případě platby převodem se zboží odesílá po přijetí této platby na účet prodávajícího. Pokud vám zboží nedodáme v příslušné lhůtě, máte právo od smlouvy odstoupit. Tím však nejsou dotčena vaše jiná práva, jako např. právo na náhradu škody.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušení objednávky, nebo její části před uzavřením kupní smlouvy pokud se zboží již nevyrábí, nebo se výrazně navýšila cena u dodavatele příslušného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající se zavazuje neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu.

Dojde-li ke stornu objednávky kupujícím, nebo dojde-li k zániku objednávky z jiného důvodu v době, kdy už kupující zaplatil část, nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet do 30 dnů od zrušení objednávky.

Prodávající nenese odpovědnost za opožděné dodání objednaného zboží zaviněné doručovatelem, nebo chybně udanou adresou kupujícího, nebo jím určeného příjemce. Stejně nenese odpovědnost za případné nedodání zboží, ke kterému došlo vinou výrobce (dodavatele) v důsledku jakéhokoliv omezení, případně zrušení distribučních práv, nebo jiných nepředvídatelných překážek.

 

© www.siera.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace