Počet položek: 0 0,- CZK

Ceny dopravy a přepravní podmínky

 

Doprava po ČR zdarma při objednávce nad 1.000 Kč (netýká se přepravní společnosti DPD, pro společnosti Geis a Uloženka zdarma max. 2 balíky )
 
Doprava po Olomouci zdarma při objednávce nad 400 Kč

 

Partnerské spediční společnosti - ceník

Uloženka - HeurekaPoint                
cena 33,-Kč        http://www.granule-olomouc.czwww.siera.cz/_obchody/siera.shop5.cz/soubory/blog-heurekapoint.jpg?t=1431950168  
  dobírka 16,-Kč  
maximální hmotnost zásilky         20kg  
maximální rozměr zásilky      80x60x42cm         
         
Přepravní služba - DPD cena 100,-Kč        
    dobírka 20,-Kč  
maximální hmotnost zásilky 50kg  
maximální rozměr zásilky 30x30x175cm  
         
Přepravní služba - Geis
cena 100,-Kč

 
  dobírka 20,-Kč  
každá další přidružená zásilka   60,-Kč  
maximální hmotnost zásilky 50kg  
maximální rozměr zásilky 80x60x200cm  
         
Česká pošta - Balík Na poštu cena 110,-Kč   
  dobírka 20,-Kč  
maximální hmotnost 10kg  
maximální rozměr 80x60x100cm        
         
Česká pošta - Balík Do ruky cena 120,-Kč  
  dobírka 20,-Kč  
maximální hmotnost 10kg  
maximální rozměr 80x60x100cm  

 

Způsoby dopravy:

Osobní odběr

Za osobní odběr si neúčtujeme žádný poplatek. Po naskladnění vámi objednaného zboží vás budete obratem informovat, že je zboží připraveno k odběru. Na tuto informaci vyčkejte i v případě, že je u vámi objednaného zboží uvedena dostupnost skladem. Vyhnete se tak možným průtahům. Zboží je možné vyzvednout v naší vzorkové prodejně se sídlem v Olomouci. Přesnou adresu a otevírací dobu naleznete v záložce kontakt.

Doprava po Olomouci

Při nákupu v hodnotě 400,-Kč a více máte možnost využít dopravu po Olomouci zdarma naší přepravou. Po naskladnění vámi objednaného zboží vás budeme v co nejkratším čase informovat, že je zboží připraveno na rozvoz a domluvíme s vámi přesný čas rozvozu. V případě, že nebudete zastiženi na uvedené adrese v dohodnutém termínu, zboží připravíme k osobnímu odběru. Cena dopravy je určena individálně, pokud se jedná o rozvoz mimo Olomouc, opětovné doručení, nebo objednávka nepřesáhla výše uvedenou částku 400,-Kč. V takovém případě je nutné dohodnout podmínky dopravy předem. 

Uloženka - HeurekaPoint

Příjemce zásilky si volí pobočku Uloženky, na které bude balík připraven k vyzvednutí, prostřednictvím nástroje umístěného na našem eshopu. Balík je připraven k vyzvednutí na vybrané pobočce následující pracovní den od podání. O tom, že je zásilka připravena k vyzvednutí budete inforováni SMS zprávou a emailem. Na vyzvednutí zásilky máte 7 dní, ale je možné sjednat i jiný termín. Zásilku lze vyzvednout na základě informace o čísle objednávky a předložení dokladu totožnosti. O stavu zásilky se můžete kdykoliv informovat zde. Pokud zásilku nepřevezmete, vratí se zpět k prodávajícímu.

Přepravní služba - DPD

V den podání je příjemci zásilky zaslán e-mail a SMSka s číslem balíčku a osobním kódem. Pomocí těchto údajů se lze přihlásit do aplikace DPD Kurýr a získat kontrolu nad celým doručením. Jednoduše si změníte termín i adresu nebo balíček přesměrujete do výdejního místa. Můžete si také přidat záložní adresu, na kterou se vydáme v den doručení, když neuspějeme na té původní. Přímo z aplikace můžete odeslat zprávu kurýrovi. Jeho cestu uvidíte na mapě a dokonce zjistíte, kolik adres ho od vás dělí.

Doručení probíhá do druhého dne s přesností na hodinu. V den doručení vám dáme vědět jednohodinové rozmezí, kdy kurýr s balíčkem přijede. Pokud by vás přece jen nezastihl, pokusí se o doručení následující pracovní dny ještě 2x.

Přepravní služba - Geis

V den podání je příjemci zásilky zaslána SMS zpráva s informací o odesílateli, čísle zásilky a dobírce. Balík je doručován následující pracovní den od podání. Před doručením budete telefonicky informování o době doručení, eventuálně máte možnost upřesnit termín a místo doručení. V případě, že nebudete zastiženi na uvedené adrese v dohodnutém termínu, proběhne ještě druhý pokus o doručení. Pokud nepřevezmete zásilku ani při druhém pokusu, vrací se zásilka zpět k prodávajícímu. Zásilku můžete sledovat zde.

Česká pošta - Balík Na poštu

Příjemce zásilky si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí, prostřednictvím nástroje umístěného na našem eshopu. Balík je připraven k vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den. O možnostech vyzvednutí jste informováni prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště. Zásilku lze vyzvednout po předložení dokladu totožnosti a sdělení svého mobilního telefonního spojení, nebo e-mailové adresy. Úložní doba balíku je 7 dní, ale je možné ji prodloužit na dobu 15-ti dní. Pokud balík nevyzvednete po druhém upozornění pošty, vrací se zpět prodávajícímu. Zásilku můžete sledovat zde.

Česká pošta - Balík Do ruky

Balík je doručován do rukou adresáta následující pracovní den od podání. O doručování balíku budete informováni prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. V případě, že bude pokus o doručení balíku neúspěšný, je zásilka uložena na nejbližší ukládací poště. O uložení zásilky je adresát informován papírovým oznámením, v případě předaných kontaktních údajů na adresáta i prostřednictvím SMS anebo e-mailu. V případě, že si zásilku nevyzvednete v dané termínu, zásilka se vrací zpět prodávajícímu. Čas nebo způsob doručení si můžete upravit zde. Zásilku můžete sledovat zde.

Zasílání na Slovensko

Zboží zasíláme i zákazníkům ze Slovenska. Pro přepravu na Slovensko je možné využít tyto přepravní společnosti - Slovenská pošta, DPD, Geis, Zásilkovna. Cena dopravy bude vypočítána dle aktuálního ceníku vybrané přepravní společnosti a individuálních potřeb zákazníka. Pokud máte zájem o zaslání zboží na Slovensko, prosím kontaktujte nás.

Pozor! Zboží není možné zaslat na dobírku a nevztahuje se na něj doprava zdarma.

Další informace

U každého přepravce je definována maximální hmotnost a maximální rozměr zásilky. Do hmotnosti zásilky je nutné započítat mimo zboží, také hmotnost obalového materiálu a k rozměrům zásilky připočítat tzv. deformační zóny. Pokud zásilka u dané přepravní společnosti přesáhne povolený rozměr, nebo hmotnost, je zboží rozděleno do potřebného počtu balíků. Pokud u přepravní společnosti neuvádíme možnost přidružená zásilka, je za každou další zásilku účtována plná cena, dle ceníku. Před zasláním zboží vás samozřejmě o rozdělení informujeme. Pokud se jedná o nadrozměrnou zásilku, nebo máte jiné individuální potřeby, prosím kontaktujte nás ještě před objednávkou a společně najdeme nejlepší řešení.

uzitecne_informace
Užitečné informace
Kontakty
Kariéra
Kategorie A - Z
Výrobci A -Z
Slovník pojmů
rychly_kontakt
Rychlý kontakt
Nevíte si rady? Potřebujete poradit?
+420 608 450 400
info@siera.cz
Copyright © www.siera.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.siera.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace