Pokud obdržíte zboží poškozené, ve špatně zvolené velikosti či barvě, nebo chcete odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14-ti dnů od převzetí zboží, následující kroky vám pomohou s řešením.
Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).
Vyplňte reklamační protokol, ke stažení níže, a přiložte jej ke zboží, nebo zašlete vyplněný na mail reklamace@siera.cz
Zboží dobře zabalte a zašlete na adresu provozovatele SIERA.cz: ETAILERS s.r.o.,Holická 1173/49a, 779 00 Olomouc.
Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provedeme po obdržení zboží).
Případně nás kontaktujte na tel. 608 450 400 rádi vám poradíme jak postupovat.
![]() | Reklamační protokol.pdf | 49 kB |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
O nás |
Proč chovatelské potřeby? |
Pomáháme |
Naše logo |
Kamenná prodejny |
Velkoobchod |
Spolupráce / partneři |
Užitečné informace |
Kontakty |
Doprava a platba |
Kategorie A - Z |
Kariéra |
Výrobci A -Z |
Reklamace a vrácení zboží |
Vše o nakupování |
Informační oznámení k EET |
Proč nakupovat u nás? |
Obchodní podmínky |
Zpracování osobních údajů |
Výdejní místa |
Reklamace |
Rychlý kontakt |
Nevíte si rady? Potřebujete poradit? |
+420 608 450 400 |
obchod@siera.cz |