Počet položek: 0 0,- Kč

Reklamace a vrácení zboží

Pokud obdržíte zboží poškozené, ve špatně zvolené velikosti či barvě, nebo chcete odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14-ti dnů od převzetí zboží, následující kroky vám pomohou s řešením.

Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším příslušenstvím).

Vyplňte reklamační protokol, ke stažení níže, a přiložte jej ke zboží, nebo zašlete vyplněný na mail reklamace@siera.cz 

Zboží dobře zabalte a zašlete na adresu provozovatele SIERA.cz: ETAILERS s.r.o.,Holická 1173/49a, 779 00 Olomouc.

Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provedeme po obdržení zboží).

Případně nás kontaktujte na tel. 608 450 400 rádi vám poradíme jak postupovat.

Soubory ke stažení
Reklamační protokol.pdf49 kB